دانلود Auto Call Recorder Pro v3.2 - نرم افزار موبایل ضبط خودکار مکالمات
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

 دانلود Auto Call Recorder Pro v3.2 - نرم افزار موبایل ضبط خودکار مکالمات

نرم افزار Auto Call Recorder برای شما این امکان را فراهم می سازد که به صورت خودکار تمامی مکالمات خود را ضبط و ذخیره نمایید. شاید دوست داشته باشید که صدای بعضی از مکالمات خود را چندین بار گوش دهید و یا مکالمات مهمتان را همیشه در دسترس داشته باشید، ولی برای انجام این کارها نیاز به ذخیره مکالمه ها دارید. ما به شما این مژده را میدهیم که نرم افزار ضبط خودکار صدا این قابلیت ها را برای شما فراهم آورده است.. کاربران عزیز می توانند برای این برنامه مسیر ذخیره ی فایل های ضبط شده را چه بر روی حافظه تلفن یا بر روی حافظه جانبی مشخص کنند. می توانید در تنظیمات برنامه، ضبط خودکار را بر روی یک سری شماره های مشخص و یا شماره های نا آشنا تنظیم کنید و این امکان را دارید که ضبط مکالمات را در هر زمانی که اراده کنید متوقف نمایید. این برنامه از فرمت های wav , ANR و ۳gp پشتیبانی می نماید.

 

 

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.





نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 1413
بازدید کل : 58645
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1